قم؛

آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش

گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از امروز با اجرای برنامه ورزش همگانی با حضور استاندار قم رسما آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  روز 26 مهر ماه به عنوان روز تربیت‌‌بدنی و ورزش در تقویم کشورمان به ثبت رسیده  و در قم این روز  رسما 
با اجرای ورزش صبحگاهی در حضور استاندار قم و مسؤولان استانی آغاز شد.

 ستاد گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها از جمله استان قم تشکیل شده و در نخستین برنامه‌ این ستاد در قم،  مراسم ویژه آغاز و هفته تربیت بدنی و ورزش با اجرای ورزش صبحگاهی و همگانی انجام شد.

 پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان استاندار قم، مدیر کل، معاونین و کارکنان ورزش و جوانان قم، مدیران کل دستگاه‌های مختلف استان، روسا و دبیران هیآت‌های ورزشی و مدیران، سرپرستان ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و علاقمندان به ورزش بود.

شرکت کنندگان در ویژه برنامه گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش ابتدا به اجرای ورزش صبحگاهی، نرمش، دویدن دور پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان و گرم کردن پرداختند و سپس در مراسم این روز در کنار استاندار و مسؤولان استان قم حضور یافتند.

به مناسبت گرامیداشت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت  سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و شهدای کربلا، مدیحه‌سرایی و عزاداری توسط یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) انجام شد و سپس مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به ایراد سخن پرداخت.

عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم کسب مدال طلا از بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، به دست آوردن نخستین مدال‌ها از مسابقات جام جهانی فوتسال، بازی‌های ساحلی قهرمانی آسیا و همچنین مسابقات پومسه قهرمانی جهان را از دستاوردهای مهم ورزش قم برشمرد.

 استاندار قم بیان کرد: برای ارتقاء سلامت عمومی باید همگان به مشارکت در فعالیت‌های ورزشی اهتمام بورزند.

در  پایان ویژه برنامه‌  روز تربیت بدنی و ورزش در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، با حضور استاندار قم، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از مدیران و سرپرستان ایستگاه‌های فعال ورزش صبحگاهی در قم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار