قدم های محکم برای اهداف بزرگ

مسابقات دسته برتر بزرگسالان کشور روز گذشته به پایان رسید و جامعه تنیس روی میز شاهد برگزاری یکی از متفاوت ترین مسابقات برگزار شده بود.

قدم های محکم برای اهداف بزرگبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های دسته برتر بزرگسالان تنیس روی میز کشورمان شب گذشته با قهرمانی بی چون و چرای نوشاد عالمیان به پایان رسید.

این مسابقات با حضور 16 بازیکن در مدت 2 روز در مجموعه آکادمی تنیس روی میز ایران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و رده بندی جدید تنیس روی میز بازان برتر کشور مشخص شد.

جدول نهایی بازیکنان به شرح زیر است:

1-  نوشاد عالمیان (مازندران)                                                9-محمد رضا اخلاق پسند (گیلان)
2- مهران احدی (تهران)                                                      10- سجاد حسینی (اصفهان)
3-نیما عالمیان (مازنداران)                                                   11-محمد علی رو ئین تن (فارس)
4-افشین نوروزی (خوزستان)                                                12-محمد امین حنطه (اصفهان)
5-پوریا عمرانی (مازندران)                                                    13-محمد فرقدانی  (اصفهان)
6-محمد اصلمند (خراسان رضوی)                                          14-مدیا لطف الله نسبی (کردستان)
7-امیر حسین هدائی (تهران)                                                15-امین میر الماسی (تهران)
8-  حمید رضا طاهرخانی (قزوین)                                          16-آرمان حاجی ای (تهران)

تغییر در نحوه برگزاری

مسابقات دسته برتر بزرگسالان کشور در این دوره با تغیر زیادی همراه بود و جدول مسابقات تغیرات زیادی نسبت به گذشته د اشت . شاید به همین دلیل بود که بسیاری از بازیکنان داد اعتراض سر دادند و هر کدام به گونه ایاعتراض خود را به مسابقات نشان دادند.

 در همین خصوص پیمان حسنی سخنگوی فدراسیون عنوان کرد: در این دوره تصمیم بر آن بود تا جدول مسابقات را به گونه ای تغیر دهیم که نحوه برگزاری مسابقات در کشور ما به مسابقات بین المللی نزدیک شود  . البته باید بگویم این نحوه خیلی جدید نیست و بازیکنان پیش از این هم در تور ایرانی و تور آبادان که برگزار شده است با این روش آشنا شده بودند.

حالا جالب این جاست که اکثر بازیکنان معترض کسانی هستند که در مسابقات خارجی که بعضا با مشکلات بزرگی روبه روست اعتراضی مطرح نمی کنند و حرفی نمی زنند .

پوست اندازی تنیس روی میز

تنیس روی میز مدت ها بود که کم تر شاهد حضور جوان تر ها در رده های بالا بود اما در این دوره از مسابقات بازیکنان برتری نظیر هدایی حضور داشتند که طراوت خاصی به این رقابت ها بخشیده بودند. این اتفاق به عقیده بسیاری نثبت است و می تواند کمک بیشتری به تیم ملی داشته باشد.

غیبت سرمربی تیم ملی بزرگسالان

جمیل لطف اله نسب که این روز ها اسامی بازیکنان تیمش را برای حضور در رقابت های تور جهانی اتریش و سوئد اعلام کرده است در این مسابقات غلایب بود . البته به گفته مسئولان این غیبت به دلیل مسائل و گرفتاری های شخصی سرمربی تیم ملی بود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار