عیادت مدیرکل ورزش و جوانان البرز از کیمیا علیزاده؛

غفرانی: پیگیر جوایز کیمیا علیزاده هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در عیادت از کیمیا علیزاده بر پیگیری این اداره کل نسبت به دریافت و تحویل جوایز به این ورزشکار تاکید کرد.

غفرانی: پیگیر جوایز کیمیا علیزاده هستیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ظهر دیروز به عیادت کیمیا علیزاده که به تازگی پای خود را به تیغ جراحان سپرده است، رفت.

در این دیدار غفرانی ضمن قدردانی مجدد از علیزاده ابراز امیدواری کرد کیمیای تکواندو ایران هر چه سریعتر بهبودی کامل خود را بازیافته و به تمرینات و میادین ورزشی بازگردد.

وی با تاکید بر لزوم تحقق هرچه سریعتر وعده ها و جوایز در نظر گرفته شده برای کیمیا علیزاده گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به طور مستمر و جدی پیگیر هدایایی که توسط استانداری البرز و شورای اسلامی شهر کرج برای کیمیا در نظر گرفته و وعده داده شده بود، می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: امیدواریم با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، هر چه زودتر جوایز این بانوی تاریخ ساز به وی تحویل شود.

وی به برگزاری جلسه با آموزش و پرورش جهت بر طرف کردن موانع و مشکلات درسی این ورزشکار اشاره کرد و گفت: طی جلسه ای که با دکتر ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان داشتیم در خصوص مشکلات تحصیلی این تکواندو کار ارزنده رایزنی هایی صورت گرفت و مقرر شد این موانع بر طرف شود.

غفرانی در پایان تصریح کرد: به امید خدا به زودی شاهد بهبود کیمیا علیزاده و بازگشت و آغاز دوباره ی این ورزشکار برای کسب طلای المپیک بعدی خواهیم بود.

شایان ذکر است، پیش از این شرکت "کن" جوایز خود را به کیمیا علیزاده اهدا کرده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار