مهاباد؛

توقیف 100 خودروی بدون پلاک در یک روز در مهاباد

با آغاز اجرای طرح برخورد با خودروهای بدون پلاک در شهرستان مهاباد ، در یک روز بیش از 100 خودروی بدون پلاک و دارای شیشه دودی توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرمانده انتظامی مهاباد گفت : بیشتر خودروهای بدون پلاک ، تویوتای 3F هستند که ر خصوص آنها قانون اعمال می شود.

سرهنگ فتاح بابانژاد با بیان اینکه طرح برخورد با این خودروها مقطعی نیست و تا ریشه کنی این مشکل اجتماعی ادامه خواهد داشت ، افزود : در خودروهایی که مشکل قانونی ندارند پلاک نصب شده و پس از طی فرایند قانونی اجازه تردد می یابند اما خودروهایی که مشکل قانونی دارند به پارکینگ هدایت و توقیف خواهند شد.

سرهنگ بابانژاد با اشاره به اینکه توقیف و اعمال قانون این خودروها یکی از راههای مهم کاهش و مقابله با انواع جرایم است ، اضافه کرد: پلیس با خودروهای بدون پلاک ، پلاک مخدوش و جعلی در مهاباد برخورد قاطع خواهد داشت.

وی گفت : برابر ماده 2 آیین نامه راهنمایی و رانندگی ، تردد تمامی خودروها با نصب پلاک بر روی آنها ممکن است و در غیر این صورت برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرستان مهاباد هم درخصوص فعالیت تاکسی های بدون پلاک گفت: ایران خودرو برای کمک به رانندگان ، خودروها را زودتر به آنان تحویل داده است اما سازمان تاکسیرانی مجوزی به این رانندگان برای تردد نداده است.

احمد آذرپور افزود : برچسب های تحویلی به رانندگان برای تکمیل پرونده بوده و به معنی دادن مجوز فعالیت به این تاکسی ها نیست.

وی تاکید کرد: طرح توقیف خودروهای بدون پلاک و دارای شیشه دودی در شهرستان مهاباد همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.