زنجان؛

دستبند پليس بر دستان زمين خوار يك و نيم ميلياردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان از دستگيری فردی که بيش از 26 هزار متر از اراضی ملی را به ارزش بيش از يك و نيم ميليارد ريال به صورت غير قانونی تصرف کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردارعليرضا صالحی گفت: در پی ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي از اداره کل منابع طبيعي شهرستان خرمدره به پليس آگاهی، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادی پليس خدابنده، پيگيری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با تحقيق و بررسی هاي انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد زمينی به مساحت بيش از 26 هزار متر از اراضی ملی و دولتی در شهرستان خرمدره به ارزش يك و نيم ميليارد ريال توسط فردی به صورت غير قانونی مورد تصرف قرارگرفته است.  
اين مقام ارشد انتظامی استان زنجان با اعلام اينكه سند اين زمين ها از طرف اداره کل منابع طبيعي ارائه شده است خاطر نشان كرد: پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد .  
سردار صالحی از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوريت های پليسی 110 گزارش دهند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.