شیراز؛

آغاز پیاده ‌روی اربعین استان فارس از 20 محرم

مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: پیاده ‌روی اربعین استان فارس از 20 محرم آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه تاکنون 32 هزار و 500 نفر از استان فارس برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند گفت: این افراد در قالب بیش از 7 هزار گروه قرار دارند.
وی با بیان اینکه پیاده‌ روی اربعین استان فارس از 20 محرم آغاز می‌شود، گفت: آخرین مهلت ثبت نام 24 آبان ماه است و از زائران تقاضا می‌شود که ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
زینلی با بیان اینکه نمایندگی کنسولگری عراق از هفته آینده در استان فارس راه‌ اندازی می ‌شود، افزود: علاوه بر زائران استان فارس، زائران استان‌ های بوشهر، کهگیلویه بویراحمد و هرمزگان نیز از طریق کنسولگری می ‌توانند برای ثبت نام پیاده‌روی اربعین اقدام کنند.
اوبا بیان اینکه زائران نباید هیچ‌ گونه وجه دستی پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: مبلغ ثبتنام از سوی سازمان حج و زیارت 40 دلار اعلام شده که این کار به ‌صورت خودکار در سیستم انجام می‌شود و نیاز به تبدیل ریال به دلار توسط زائران نیست.
مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: در استان فارس 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز برای ثبت نام به عتبات وجود دارد که زائران باید به این دفاتر مراجعه کرده و از اعتماد به افراد سودجو پرهیز کنند.
انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار