عطار اشرفی: عملکرد وزنه‌برداران جوان قابل ستایش است

کارشناس وزنه برداری کشورمان گفت: پیشرفت وزنه‌برداران جوان کشورمان بسیار خوب بوده است و امیدوارم از مسابقات آسیایی ژاپن با دست پر به میهن بازگردند.

مهدی عطار اشرفی کارشناس وزنه برداری کشورمان در حاشیه رقابت‌های رکورد گیری رده جوانان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اعضای  تیم به مدت یک سال است که در اردوهای دراز مدت و کوتاه مدت حضور دارند.
وی افزود: پیشرفت ملی پوشان بسیار خوب بوده است و من شخصا بسیار راضی هستم و امیدوارم از مسابقات آسیایی ژاپن با دست پر به میهن بازگردند.
وی در خصوص نشست شورای عالی فنی وزنه برداری گفت: در این نشست  یک سری برنامه‌ها ارائه شد که این برنامه بسیار جامع، کامل و مفید بود، اعضای شورای فنی هم تایید کردند که اگر همه شرایط مهیا باشد بر اساس همین برنامه به جلو حرکت کنند.

کارشناس وزنه برداری کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت سعید علی‌حسینی به اردو تیم ملی وزنه برداری اظهار کرد: سعید علی‌حسینی در حال تمرین کردن است و حدود 8 ماه دیگر دوران محرومیت وی به پایان می‌رسد و حتما با رساندن خود به شرایط آرمانی به تیم ملی باز خواهد گشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار