اصفهان؛

برگزاری یکصدمین دشت‌گشت خانوادگی کاشانی ها با رنگ محرم

یکصدمین دشت‌گشت خانوادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت ایام محرم حسینی در در زیارت شاهزاده سلیمان فیض‌آباد نوش‌آباد برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این دشت‌گشت‌ خانوادگی ویژه ایام محرم و عزاداری‌ عاشقان اهل‌بیت (ع) در سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) و به مناسبت روز جهانی غذا، با حضورعلاقه‌‍مندان برنامه‌های ورزشی و ارادتمندان به اهل بیت(ع) در مسیر سه کیلومتری فیض‌آباد نوش‌آباد تا بقعه متبرکه شاهزاده سلیمان(ع) و شاهزاده حسن(ع) فرزندان امام محمد باقر(ع) برگزار می‌شود.
سید ابوالفضل بنی حسینی،گفت: آشنایی شهروندان با اماکن زیارتی، تاریخی و دیدنی منطقه کاشان، ایجاد فضای معنوی و مذهبی، تضمین سلامت جسمی و روحی، ایجاد انگیزه شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و هدفمند کردن ورزش­های همگانی از جمله اهداف دشت گشت‌ها و کوهگشت‌های خانوادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است.
وی افزود: مراسم سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، قرائت زیارت عاشورا، سرویس دهی رایگان با صرف صبحانه ویژه شهروندان و خانواده‌ها از برنامه های این دشت گشت است.
به گفته وی،یکصدمین دشت‌گشت خانوادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با مشارکت هیات ورزش­های همگانی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان و اتوبوسرانی به مقصد فیض‌آباد نوش‌آباد برگزار می‌شود.
بنی حسینی، در پایان برگزاری کارگاه آسیب شناسی در ورزش با رویکرد آشنایی با اصول صحیح در فعالیت‌های ورزشی شامگاه دوشنبه را یادآورشد وگفت: این کارگاه همراه با ارائه گواهینامه معتبر و به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در فرهنگسرای مهر برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.