رژیم صهیونیستی: اعراب، مدیر کل یونسکو را برای تصویب قطعنامه مسجدالاقصی تهدید کردند!

نماینده رژیم صهیونیستی در یونسکو مدعی شد مدیرکل این سازمان در خصوص تصویب قطعنامه‌های مربوط به مسجدالاقصی، از سوی کشورهای عربی به مرگ تهدید شده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، کرمل شاما هکوهن، نماینده رژیم صهیونیستی در یونسکو، در مصاحبه با رادیو اسرائیل مدعی شد: ایرینا بوکووا، مدیر یونسکو، پس از انتقادات در خصوص دو قطعنامه‌ی ارائه شده در خصوص مسجدالاقصی، از سوی کشورهای عربی به قتل تهدید شده است.

وی همچنین مدعی شد: کشورهای عربی به صورت زورگویانه و نفرت‌انگیز  با تمام جهان و با مدیریت یونسکو برخورد می‌کنند.

با وجود اینکه رژیم صهیونیستی درباره  بیانیه‌ یونسکو در خصوص محکوم کردن اقدامات این رژیم در داخل و اطراف مسجدالاقصی به شدت انتقاد کرده است، دو قطعنامه ارائه شده از سوی هفت کشور عربی، که درخصوص قدس شرقی است، امروز (سه‌شنبه) در شورای اجرایی یونسکو برای تصویب نهایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این دو قطعنامه، که در جلسه روز پنج‌شنبه یونسکو بررسی و با 24 رای موافق و 6 رای مخالف و 26 رای ممتنع به تصویب رسید، مسجدالاقصی را متعلق به مسلمانان دانسته و از رژیم صهیونیستی خواست به اقدامات توهین‌آمیز خود در این مکان مقدس پایان دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
سرزمین فلسطین متعلق به فلسطینیان کهن است و هیچ ارتباطی به صهیونیست های بی هویت و بی ریشه و اشغالگر ندارد . خوب صهیونیست ها خودشان به کشورهایشان در اروپای شرقی و غربی برگردند .
آخرین اخبار