اهواز؛

برگزاری جشنواره لاله‌های سرخ با حضور گروه های نمایشی 11 استان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: این جشنواره با حضور گروه‌های نمایشی 11 استان در این شهرستان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اداره ارشاد اندیمشک متولی برگزاری این برنامه هستند، افزود: این جشنواره از تاریخ 18 بهمن سال جاری لغایت 21 بهمن برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش خواهد بود، تصریح کرد: اجرای برنامه صحنه‌ای و خیابانی دو بخش این برنامه هستند و فراخوان این جشنواره برای استان‌های زاگرس‌نشین ارسال شده است.

بازگیر با بیان اینکه از استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، اصفهان، ایلام، بوشهر، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان و مرکزی برای حضور در این برنامه دعوت شده است، گفت: نمایش‌های صحنه‌ای به عنوان بخش رقابتی و در بخش غیررقابتی نیز نمایش‌های خیابانی قرار خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و گروه‌های تئا‌تر که خواستار حضور در این جشنواره هستند، می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 15 دی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده و در آن شرکت کنند.

بازگیر با اشاره به اولویت داشتن برخی از آثار در این جشنواره گفت: آثار با موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی، آیین‌های پسندیده، بومی و مذهبی جزو اولویت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده به این جشنواره باید بیشتر از 90 دقیقه باشند، عنوان کرد: آثار باید به صورت تایپ شده همراه با لوح فشرده، در کنار سه نسخه از اثر موردنظر باشد.

بازگیر در پایان بیان داشت: فرم تقاضای حضور در این جشنواره، یک قطعه عکس کارگردان بوده و مجوز کتبی نویسنده اثر نیز باید در کنار مدارک ارسالی باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.