آزاد :مسابقات تایلند فرصتی تجربه اندوزی بازیکنان جوان است

رئیس انجمن سپک تاکرا گفت:مسابقات جهانی تایلند فرصت خوبی است تا بازیکنان برای رقابت های اندونزی آماده شوند.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد ملی پوشان سپک تاکرا در مسابقات تایلند اظهار کرد:تیم سپک تاکرا در دو بخش مردان زنان در مسابقات جهانی تایلند شرکت و تاکنون نتایج قابل قبولی به دست آورد.

وی افزود:خوشبختانه ملی پوشان از شرایط خوبی برخوردار هستند و نتایجی که تاکنون به دست آمد نشان می دهد بازیکنان در آمادگی به سر می برند.تیم هوپ تاکرا مردان ایران توانست در این دور از رقابت ها به مدال برنز دست پیدا کند.

رئیس انجمن سپک تاکرا افزود:در بخش رگو و دبل مردان انتظار داریم مدال طلا بگیریم چنانچه که اگر این انتظار برآورده شود تیم ما در گروه برتر قرار می گیرد.

آزاد گفت:تیم بانوان تاکنون به یک برد و دو باخت دست یافت که در بازی سوم باید با تیم اندونزی رقابت کند.در بخش بانوان با توجه به تمریناتی که داشتیم پیش بینی می شود نتایج بهتری کسب کنیم.

رئیس انجمن سپک تاکرا درباره جوان گرایی در سپک تاکرا و تاثیر آن بر عملکرد بازیکنان تصریح کرد:امسال 5 بازیکن زیر 20سال به تیم ملی اضافه شد با اینکه این بازیکنان برای اولین بار در این دور از رقابت ها شرکت می کنند اما عملکرد خوبی داشتند.جوان گرایی در سپک تاکرا جز  برنامه های بلند مدت انجمن است که در سال های آینده ادامه خواهد داشت با این کار می توانیم آینده سپک تاکرا کشور را تضمین کنیم.

آزاد در پایان خاطر نشان کرد:از آنجایی که هدف از شرکت در مسابقات تایلند کسب تجربه بازیکنان جوان تیم ملی است فرصت بسیار خوبی است تا ملی پوشان خود را برای رقابت های اندونزی سال 2018 آماده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار