پهلوان زاده: همکاری با سوکولف را ادامه می دهیم

رئیس فدراسیون شطرنج از ادامه همکاری با مربی هلندی تیم ملی شطرنج خبرداد.

مهرداد پهلوان زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: از آنجایی که مسابقات قهرمانی شطرنج بانوان جهان در تهران انجام می شود برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات ملاقاتی با مدیر ورزشی شهرداری تهران انجام دادیم تا با کمک این نهاد بتوانیم رقابت های قهرمانی بانوان جهان را به نحو احسن برگزار کنیم.

وی افزود: شهرداری تهران هم قول مساعدت داد تا در برگزاری این مسابقات با ما همکاری کند و امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهد.

رئیس فدراسیون شطرنج درباره اعزام تیم شطرنج به مسابقات قهرمانی جهان گرجستان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از فردا آغاز می شود وایران با 17 بازیکن در سه رده سنی زیر 8، 10 و 12 سال در این مسابقات شرکت می کند. 

وی ادامه داد: شطرنج ایران در این رده سنی همانند سال های گذشته جندان قوی نیست و در مسابقاتی که تاکنون شرکت کردیم به ریتینگ قابل توجهی دست پیدا نکردیم امیدوارم شطرنج بازان در این دور از مسابقات مقامی ارزشمند کسب کنند.

رئیس فدراسیون شطرنج در باره انتخاب مربی برای تیم ملی شطرنج گفت: برای انتخاب مربی با سوکولف هلندی که مربیگری تیم ملی شطرنج مردان رابه عهده دارد، برای ادامه همکاری مذاکره کردیم که تا سه  هفته آینده به ایران آید و این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار