مهاباد؛

پایگاه های رایگان ثبت نام اینترنتی سرشماری

9 پایگاه ثابت و سیار در شهرستان مهاباد ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن را به صورت رایگان انجام میدهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مهاباد ، با تمدید سه روزه مرحله اول هشتمین سرشماری نفوس و مسکن ، پایگاههای ثبت نام اینترنتی به صورت رایگان در سطح شهر دایر شده است. 

فهیمی راد ، کارشناس اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان مهاباد گفت : مسجد خلفای راشدین درمحله زمین های شهرداری ، مسجد جامع منطقه پشت تپ، ، مسجد نبی در منطقه اصحابه سفید ، مسجد سعید پاکنهاد در منطقه شهرک و مسجد چهاریار نبی در منطقه فرهنگیان 6 پایگاه ثابت ثبت نام اینترنتی رایگان سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای شهروندان در مهاباد هستند.

محمودی آذر مأمور سرشماری پایگاه های سیار مهاباد هم با اشاره به اینکه پایگاههای سیار نیز به صورت جداگانه تمام نقاط شهر را تحت پوشش قرار می دهند گفت : سه پایگاه سیار هم در مناطق کوی هژار ، شهرداری و شهرک به صورت رایگان اطلاعات خانوارها را در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت می کنند.

گفتنی است ثبت نام سرشماری نفوس و مسکن از ثبت نام سرشماری شبکه بهداشت و درمان مجزاست و پایگاههای دایر شده ، سرشماری نفوس و مسکن را به عهده دارند.

تا دیروز و با گذشت 24 روز از آغاز ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن ، بالغ بر 570 هزارنفرشامل 163 هزار خانوار در آذربایجانغربی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.