اهواز؛

شکستگی شبکه آب روستایی در شوش

دهیار روستای محروم گطیش گفت: باتوجه به آلودگی آب شرب منازل این روستا محل شکستگی نیز به جولان‌گاهی برای تجمع سگ‌های ولگرد تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،بیش از یک ماه از شکستگی شبکه آب روستای گطیش می‌گذرد، اما برای رفع این شکستگی تاکنون اقدامی از جانب آبفار شوش صورت نگرفته است.

حسین فرج‌الله چعب در خطاب به اداره آب و فاضلاب روستایی گفت: آیا پس از یک ماه شکستگی، وقت آن نرسیده است که برای رفع این شکستگی اقدامی صورت گیرد؟

دهیار روستای گطیش با اشاره به آلودگی آب شرب منازل این روستا یادآور شد: محل شکستگی نیز به جولان‌گاهی برای تجمع سگ‌های ولگرد تبدیل شده است.

فرج‌الله چعب در پایان با بیان اینکه خانه بهداشت، گاز و مدرسه دبیرستان در این روستا نداریم، افزود: نزدیک‌ترین مدرسه دبیرستان به روستای گطیش، در سادات میان‌آب است که 25 کیلومتر با ما فاصله دارد.

 روستای گطیش در بخش شاوور از توابع شهرستان شوش است که تا دهه چهل شمسی، جمعیتی بالغ بر 180 خانوار داشت اما در سال‌های بعد، کمبود امکانات و زیرساخت‌های اولیه باعث مهاجرت اغلب اهالی این روستا به مناطق دیگر و کاهش جمعیت این روستا به 40 خانوار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.