مایک رومن جمهوری‌خواه، عهده دار نظارت بر برنامه‌های "حفاظت از انتخابات" ترامپ

مایک رومن مسئولیت نظارت بر برنامه های کمپین ترامپ درخصوص حفاظت از انتخابات را برعهده گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، برنامه‌های دونالد ترامپ درخصوص حفاظت از انتخابات، تحت نظارت «مایک رومن»، یک فعال جمهوری‌خواه، اجرا خواهد شد. مایک رومن به دلیل انتشار ویدئویی درخصوص ارعاب آشکار رأی دهندگان آمریکایی از سوی یک گروه سیاسی در سال 2008 شهرت یافت.

قرار است رومن عهده دار برنامه های نظارتی کمپین ترامپ بر روند برگزاری انتخابات و تقلب های انتخاباتی باشد. این درحالی است که ترامپ در یک اقدام بی سابقه در کمتر از چند هفته باقی مانده تا 8 نوامبر (18 آبان)، مشروعیت انتخابات آمریکا را زیر سوال برد. نامزد جمهوری خواه معتقد است افراد فوت شده و مهاجران غیرقانونی نیز در انتخابات آمریکا رأی می دهند!

ترامپ پیش از این نیز بارها درخصوص احتمال تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صحبت کرده بود؛ اما در روزهای اخیر بر این موضوع تاکید بیشتری داشته است. وی روز دوشنبه با انتشار پیامی در توییتر اظهار کرد: «در واقع، یک تقلب گسترده انتخاباتی در مقیاسی بزرگ در حال رخ دادن است. چرا سران جمهوری‌خواه چنین حقیقتی را انکار می‌کنند؟ چقدر ساده‌لوحانه!»

ترامپ همچنین در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفته بود احتمال وقوع تقلب انتخاباتی در فیلادلفیا، سنت لوئیس و شیکاگو بسیار زیاد است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار