گفتگوی برنامه تیتر امشب؛

عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارائه آمار شفاف به مردم + فیلم

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی: میلیاردها تومان معوقات بانکی داریم که تا کنون آمار شفافی از سوی ستاد در خصوص کاهش آن ارائه نشده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوسفیان ملا نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفتگو با برنامه تیتر امشب با اشاره به نامه ای که به معاون اول رئیس جمهور در خصوص رسیدگی فوری به موارد مهم فساد اقتصادی در کشور گفت: در بند اول اعضای ستاد بحث معوقات را مطرح کرده اند. الان اعتمادی بین آقایان ایجاد شده است که انتشار اسامی بدهکاران به معنای انتصاب جرم نیست. افکار عمومی منتظر این موضوع است. الان طرف 100 میلیارد تومان بدهکار بوده است، اما دین خود را ادا نکند. ما تا کنون اعلام کرده ایم که بیش از 400 هزار میلیارد تومان معوقه بانکی داشته ایم. تا کنون ستاد هیچ گونه آماری در خصوص میزان کاهش این معوقات به صورت شفاف به افکار عمومی ارائه نکرده است. وی افزود: در خصوص معوقات ما باید یک گزارش شفاف به مردم ارائه بکنیم. یک راهکاری هم پیشنهاد دادیم و آن این بود که اسامی منتشر بشود و افکار عمومی هم مطلع شوند.



لینک دانلود
یوسفیان ملا تأکید کرد که افکار عمومی از ما عدد می خواهد. مسئله مهم دیگر این است که عدم همکاری خود بانک هاست. ما موارد عدیده ای داریم. بعضی از مدیران ما عافیت طلب هستند. خود مدیران بانکی دخیل بوده اند در اعطای وام های میلیاردی، به همین خاطر بدهکاران بانکی را تحت فشار قرار نمی دهند  و بعضا بر اساس اطلاع رسانی مدیران بانک به بدهکاران و همکاری هایی که صورت گرفته است، آنان از چنگ قانون فرار می کنند. یک مشکلی که هست این است که عدد معوقات بالاست، جریمه و سود متعلقه به این عدد روز به روز بیشتر می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
مردم از شما عدد صحیح می خواهند دوما این ستاد چه جایگاهی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
جالبه. وامهای 100 میلیاردی میگیرن اونوقت وزرا میگن یارانه ها اشتباه بود. پوله یارانها صرف صنعت میشد بهتر بود. کدوم صنعت؟ نه اینا میشد حقوق نجومی و وامهای بی بهره برای اقازادهها.
احمدی نژاد مردی بود که نشون داد این پول نفت باید سر سفره مردم بیاد و توانست شعار امام رو عملی کند. اما ما الان سه ساله جز رکود چیزی از روحانی ندیدیم. فقط دیدیم یه عده رفتن فضا و چندتا امانتدار و ذخیره انقلاب به ملت معرفی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
دلیلش واضح است چون بدهکاران کلان بانکی یا خود مسئولان هستند یا یکی از بستگانشان به نمایندگی از انها ....
آخرین اخبار