اصفهان؛

طرح تحول نظام سلامت کاهش هزینه‌های درمانی را سبب شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: یکی از نیازهای روستای هونجان از توابع بخش مرکزی شهرستان، تأسیس یک مرکز درمانی مجهز بود که مراحل ساخت آن آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله تنهایی  اظهار کرد: از جمله خدمات دولت یازدهم، تلاش در جهت ارتقا سطح سلامت عمومی با اجرای طرح‌های گسترده بهداشتی و باهدف تحت پوشش قرار دادن همه افراد جامعه بوده است.

وی افزود: این طرح‌ها در قالب‌های مختلفی ارائه و اجرا شد که مهم‌ترین آن‌ها طرح تحول در نظام سلامت بود که با هدف ارتقاء سطح خدمات درمانی و کاهش میزان پرداختی هزینه‌های درمانی از سوی مراجعان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اجرا شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا، تصریح کرد: مجموعه خدمات دولت در طرح تحول در نظام سلامت رضایتمندی مردم از عملکرد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به دنبال داشته، این در حالی است که در قالب اجرای این طرح، وضعیت بهداشت عمومی و نظارت بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی نیز افزایش یافته است.
تنهایی طرح تحول در نظام سلامت را شامل دو بخش ارتقا سطح بهداشت عمومی و همچنین افزایش سطح دسترسی به مراکز درمانی و ارتقاء سطح خدمات در این مراکز دانست و افزود: مهمترین تغییر ایجاد شده در حوزه سلامت، کاهش پرداخت هزینه‌های درمانی بوده است.
وی همچنین با تأکید بر ضرورت همکاری و حمایت خیران شهرستان از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های درمانی، گفت: کمک‌های خیران در کنار خدمات، اعتبارات و حمایت‌های بخش دولتی می‌تواند علاوه بر تسهیل اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی، زمینه مناسب را برای اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهرستان در آینده را فراهم ‌کند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا با اشاره به آغاز مراحل اجرایی پروژه یال دوم بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان، اظهار کرد: فاز اول این بیمارستان با کمک‌های خیران شهرستان به اتمام رسید و شهرضا با برخورداری از این مرکز، به‌عنوان یکی از قطب‌های بزرگ درمانی در استان مطرح شد، امیدواریم پروژه فاز دوم این بیمارستان نیز با کمک خیران و حمایت‌های دولتی در ابتدای سال 96 به اتمام رسیده و مراحل بهره‌برداری از آن آغاز شود.
تنهایی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای روستای هونجان از توابع بخش مرکزی شهرستان، تأسیس یک مرکز درمانی مجهز بود که مراحل ساخت آن آغاز شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.