ساری،

زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن حضوری در مدارس

زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن حضوری در مدارس مازندران نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آئین نواخته شدن زنگ آغاز سرشماری حضوری نفوس و مسکن استان در دبیرستان شاهد ساری ، با قدردانی از همکاری مردم نسبت به انجام 51درصدی سرشماری اینترنتی در استان ، گفت: داشتن اطلاعات و آمار صحیح دانایی و ثروت ملی یک کشور محسوب می شود.

یونسی افزود: در حالی سرشماری حضوری نفوس مسکن در کشور آغاز شد که انجام سرشماری اینترنتی نیز تا ساعت 24روز جمعه سی ام مهر تمدید شده است.

محمود نوربخش، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نیز دراین مراسم گفت: تاکنون 559 هزار و 757 خانوار استان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن اطلاعاتشان را ثبت و کد رهگیری دریافت کردند.

نوربخش افزود: مازندران در بین 31 استان کشور در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

وی گفت: ماموران سرشماری نیز از امروز به مدت 30 روز تا بیست و هشت آبان سرشماری حضوری را انجام می دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران افزود: خانوارهایی که به صورت اینترنتی سرشماری را انجام دادند فقط کد 12رقمی رهگیری را به ماموران سرشماری بدهند تا در تبلت ثبت کنند.

همزمان با به صدا درآمدن زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن حضوری ، هزارو 64مامور برای شمردن خانواده ها و گرفتن اطلاعات تعیین شده راهی شهرها و روستاهای مازندران شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.