رویت یک شی مرموز بیگانه بر روی ماه+فیلم

ناسا به تازگی از پرواز یک شی مرموز بیگانه بر روی ماه پرده برداشته است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناسا به تازگی عکس عجیبی از پرواز یک شی ناشناس بر روی ماه را منتشر کرده است. این عکس که جز عکس های آرشیوی ناسا بوده است در هنگام ماموریت آپولوی 11 در 20 جولای 1969(20 تیر 1348)  از سطح ماه تهیه شده است. احتمال می رود این عکس توسط  یکی از فضانوردان سابق ناسا "نیل آرمسترانگ" یا "باز آلدین"  گرفته شده باشد.

رویت یک شی مرموز بیگانه بر روی ماه+فیلم

 این ویدئو که در اوایل این ماه در اینترنت منتشر شده است تا کنون حدود 100000 نفر بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش های متفاوت کاربران نیز  همراه بوده است. در حالیکه برخی کاربران آن را یک موشک متعلق به ناسا دانسته اند عده ای دیگر آن را یک سلاح واقعی متعلق به موجودات فضایی دانسته اند. گفتنی است تاکنون ناسا در مورد این عکس هیچ توضیحی ارائه نداده است اما برخی کاربران آن را یک ویدئوی ساختگی قلمداد کرده اند.


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
برچسب ها: ناسا ، موشک ، بیگانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۵
اگر دستگاه های زمینی نتوانند سفینه فضینه آدم فضایی را رد یابی کنند /شک نکنید آدم فضایی ها مقدمات حمله نظامی را برای شروع مانند گذشته به قاره مکزیک که پایتخت خود می دانند حمله نطامی می برند وحتی به شکل پراکنده گی به قاره برزیل واروپا آسیا آفریقا اقیانسیه حمله نظامی می برند