هاشمی:تغییر در راس وزارت ورزش جایز نبود/گودرزی صادقانه کار کرد

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت:تغییر در راس وزارت ورزش در شرایط فعلی جایز نبود و خدمات گودرزی در طول دوران فعالیتش برای ورزش را نباید نادیده بگیریم.

مهدی هاشمی درباره استعفای گودرزی از وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد:گودرزی جزء مدیرانی است که در دولت صادقانه کار کرد. انتقاد به روش و عملکرد مدیر موضوعی است که در تمام دولت ها وجود دارد. ورزش در جامعه ما دارای مخاطب زیادی است و کوچکترین موفقیت و یا عدم موفقیت واکنشهای مختلفی را به دنبال دارد.

وی فزود:وزیر ورزش بالاترین مقام ورزشی در کشور است و باید پاسخگو تمامی انتقادات افکار عمومی و دیگر مسئولان باشد.گودرزی با وجود تمامی خدماتی که برای ورزش کشور انجام داد اما انتقاداتی نیز به عملکردش وارد بود که با واکنش های جدی روبه رو می شد.

عضو سابق فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع اظهار داشت:معتقدم گودرزی و دیگر وزرا با استعفایشان خود را سپر بلای دولت کردند تا از برخورد افکار عمومی و نمایندگان مجلس با دولت پیشگیری کنند.وزیر ورزش به اندازه توانش برای ورزش زحمت کشید و نباید آنها را نادیده گرفت.

وی افزود:مشکل اصلی کشور ما مسائل اقتصادی، فرهنگی،اجتماعی و اشتغال است و با تغییر یک مدیر مشکل برطرف نمی شود.من به عنوان یکی از اعضای ورزشی معتقدم تغییر در راس امور ورزشی کشور در شرایط کنونی جایز نیست و برنامه های وزیر روزش باید تا پایان کار دولت دهم اجرا شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم دولت در ادامه کار،با ورزش برخورد مناسبی داشته باشد و آن را به عنوان یک موضوع مهم اجتماعی مورد توجه قرار دهد و اگر قرار است انتصاب جدیدی در ورزش صورت بگیرد باید پاسخگو انتظارات جامعه و مردم باشد.من به عملکرد گودرزی در دوران فعالیتش نمره 14 می دهم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار