بیرجند؛

بیان اصول استقامت و پایداری،وظیفه اصلی آزادگان

وظیفه اصلی آزادگان در جامعه امروز،بیان اصول استقامت و پایداری در میان جوانان و آشنایی آنها با اسطوره‌های مقاومت و صبر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با جانبازان و ایثارگران استان گفت:هدف اصلی استکبار از گذشته تاکنون برای همه مسلمین چه شیعه و چه سنی و در هر جای جهان،از بین بردن استقامتشان بوده است و خواهان این هستند که مسلمانان به تبعیت آنها درآیند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی افزود:تنها راه مقابله با دسیسه‌های دشمن بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد کبیر است، چرا که عمل به جهاد کبیر به ما می‌آموزد که از دشمن تبعیت نکنیم و اگر این امر حاصل شود در واقع دشمن هیچ کاری از دستش برنخواهد آمد.

وی گفت: دشمنان برای همه ی مسلمانان برنامه ریزی کرده و با برنامه های ممتد کمر به قتل ما بسته و علاج این راه استقامت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مرحوم حجت الاسلام ابوترابی به عنوان مظهر صبر و استقامت یاد کرد و افزود: شما شاگردان آن مکتب هستید.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی افزود: امروز مسأله اصلی جوانان ما اشتغال، ازدواج و حل مسائل معیشتی بوده و بهتر است شادی جوانان ما با ایجاد شغل برای آنها رقم بخورد تا با برگزاری کنسرت‌های مختلف.

وی گفت: دلیل شکنجه های زیاد عراقی ها تضعیف آزادگان از نظر روحی و اعصاب بود و آزادگانی که برگشتند اخلاق و سخنانشان سند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:کلمه ی توحید هزینه بردار است و کسانی که در برابر بت پرستی ها از کلمه ی لا اله الا الله دفاع کردند،شکنجه و آواره شدند و این جریان همواره نیازمند پایداری بر حق و عقل است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی با بیان اینکه مسئله ی هسته ای بهانه است و تسلیم شدن مسئله ی اصلی است ،اظهار کرد:دشمنان در صورتی با ما کنار می آیند که دست از آنچه می خواهند برداریم.

وی گفت:دشمنان برای همه ی مسلمانان برنامه ریزی کرده و با برنامه های ممتد کمر به قتل ما بسته و علاج این راه استقامت است.

این دیدار با پیشنهادهای جمعی از نمایندگان این قشر در محضر ولی فقیه همراه و هدیه ای حاوی ۲۰ دستور از مرحوم حجت الاسلام ابوترابی به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آخرین اخبار