کرمانشاه؛

کشف سه کیلو گرم انواع مواد مخدر در روانسر

در سال 94 سه کیلو گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف شد و در این راستا 35 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر روانسر گفت: در سال 94 سه کیلو گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف شد و در این راستا 35 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند

فرماندار شهرستان روانسر گفت: در شش ماهه نخست سالجاری نیز دو کیلو و 423 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 23 نفر دستگیر شده‌اند

حسین ویسمرادی گفت: برای ارتقای امنیت در عرصه های مختلف نیازمند مشارکت مردم هستیم و بدون مشارکت مردم به ویژه در موضوع امنیت اجتماعی کاری پیش نخواهد رفت.

وی گفت:احساس مسئولیت مردم این شهرستان به ویژه در مسائل اجتماعی یکی از شاخصه های برجسته مردم شهرستان روانسر است و مردم این شهرستان هر جایی که کوچکترین مسائل اجتماعی را مشاهده می کنند به مسئولین انعکاس می دهند.

فرماندار روانسر اظهار داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید در این زمینه چاره اندشی و سپس آینده نگری کنیم و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، میزان تهدیدهای اجتماعی را کاهش دهیم .

ویسمرادی ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر صنعتی یک پدیده بسیار خطرناک و غیرقابل جبران است که باید با برنامه ریزی دقیق تمام تلاش خود را برای پیشگیری از افزایش مصرف این مواد بکار بگیرم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار