زنجان؛

برگزاری نمایشگاه عکس محرم در شهرستان طارم

نمایشگاه عکس به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)در گالری نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آب بر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، این نمایشگاه در راستای زنده نگه داشتن مراسمات سنتی و عزاداری های محرم در این شهرستان برگزار شده ، که این یکی از نشانه های ولایت مداری و پیرو اهل البیت بودن مردم این دیار است که هر سال عزاداری ها با شور و شعور بیشتری همراه است.

کریم حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا را مایه زنده ماندن دین خدا و اسلام ناب محمدی دانست و خاطر نشان کرد:امام حسین (ع) در روز عاشورا با نثار بهترین ها و عزیز ترین ها این نکته را در ذهن مردم تداعی کرد که در برابر ظلم و ستم باید ایستادگی کرد و تن به ذلت نداد.

وی با شاره به ماه محرم و صفر وظیفه مجموعه فرهنگی را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت:ما باید تلاش های خود را در راستای برگزاری برنامه های این چنینی بیشتر کنیم تا قدمی کوچک برای رسیدن هدف عالی برداریم.

در این نمایشگاه١٠٠ قطعه عکس از سالیان مختلف وجود دارد که می تواند برای افرادی که از این نمایشگاه دیدن می کنند یاد آور خاطره ها باشد، این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح ها از ساعت ٣٠/٩ الی ١٢ و بعدازظهرها از ساعت ١٦ لغایت ١٨ برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

این نمایشگاه در راستای زنده نگه داشتن مراسمات سنتی و عزاداری های محرم در این شهرستان برگزار شده که این یکی از نشانه های ولایت مداری و پیرو اهل البیت بودن مردم این دیار است که هر سال عزاداری ها با شور و شعور بیشتری همراه است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.