ترامپ و کلینتون یکدیگر را عروسک خیمه شب بازی خطاب کردند + فیلم

هیلاری کلینتون: ترامپ عروسک خیمه شب بازی روس ها است به محض آنکه انتخاب شود باید فهرست مورد نظر روس ها را تایید کند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مناظره سوم کلینتون و ترامپ به صحنه درگیری لفظی شدید آنها در موضوع مهاجرت و مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا تبدیل شد.
 ترامپ گفت: به یک دیوار برای جلوگیری از ورود مهاجران و مواد مخدر به آمریکا نیاز داریم که کلینتون پاسخ داد: ترامپ می خواهد یازده میلیون مهاجر بدون کارت اقامت را از آمریکا اخراج کند و این خیلی خطرناک است. نامزد دمکرات ها درباره روسیه هم گفت: روسیه در مسئله جاسوسی ضد شهروندان آمریکایی دست داشته است و پوتین حامی ترامپ است. کلینتون افزود: ترامپ عروسک خیمه شب بازی روس هاست به محض آنکه انتخاب شود باید فهرست مورد نظر روس ها را تایید کند. ترامپ پاسخ داد: آمریکا میلیاردها دلار در خاورمیانه هزینه کرده ولی حالا روسیه مالک منطقه است. ترامپ گفت: ما نباید به عراق می رفتیم ولی وقتی رفتیم نباید به این شیوه از عراق خارج می شدیم چرا که باعث شد اکنون داعش در 32 کشور حضور داشته باشد.


لینک دانلود
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
هر دوشون بدن و وضع ما بدتر میشه
ولی برای ما بهتره که ترامپ باشه
چون اروپا خیلی قبولش نداره و نمیتونه اجماع جهانی علیه ما راه بندازه
ولی اون زنکه همونی بود که برای وادار کردن اوباما به ورود نظامی در سوریه رفت از لیبی سلاح شیمیایی برد به داعش داد و وقتی سفیر آمریکا در لیبی این موضوع رو فهمید و میخواست افشا کنه ، کشته شد
این زنکه خیلی دیو سیرته
آخرین اخبار