قم؛

نقطه روشنی برای تکمیل پروژه روگذر «میثم» در قم وجود ندارد

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: پروژه میثم اگر به پیشرفت ۹۹ درصدی هم برسد نمی‌توان انتظار داشت یک درصد باقی‌مانده در زمان‌بندی مشخص به بهره‌برداری برسد.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علیرضا قاری قرآن  با اشاره به وضعیت تکمیل پروژه روگذر میثم اظهار داشت: 50 روز از اتمام بتن‌ریزی دال آخر پل می‌گذرد ولی این پروژه هم مانند پروژه تقاطع 15 خرداد دارای مشکلاتی است.

وی بابیان اینکه متأسفانه هیچ نقطه روشنی در پروژه پل روگذر میثم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این پروژه اگر به پیشرفت 99 درصدی هم برسد نمی‌توان انتظار داشت یک درصد باقی‌مانده در زمان‌بندی مشخص به بهره‌برداری برسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم ادامه داد: چون پیمانکار در این پروژه به جزء شرکت مجری به‌صورت مقطعی کار می‌کند ماه‌ها از زمان‌بندی مشخص‌شده می‌گذرد و مشکلاتی برای پروژه به وجود آمده است.

وی با تأکید بر تعامل با راه‌آهن برای واگذاری قسمتی از مسیر برای انجام عملیات‌های عمرانی افزود: مشکلاتی با راه‌آهن داشتیم که برطرف و اقدامات مرتبط انجام شد و در حال حاضر تعارضی با راه‌آهن در این پروژه وجود ندارد.

قاری قرآن تصریح کرد: پروژه روگذر میثم ارتباط‌دهنده مناطق 3 و 6 است و به علت اینکه این دو منطقه را به هم ارتباط می‌دهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی به پیش‌بینی اعتبار 100 میلیارد ریالی برای این پروژه اشاره کرد و گفت: قرار بود این پروژه در اواخر تابستان به بهره‌برداری برسد که هنوز بخشی از پروژه باقی‌مانده است و فعالیت در آن به‌ندرت انجام می‌شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم اظهار داشت: مدیران شهری بر بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه تأکید دارند و موازی با اقداماتی که برای پروژه تقاطع غیر همسطح 15 خرداد شده است امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده این دو پروژه را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، پروژه ، شهرسازی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.