مسیگر: با قدرت در مسابقات جام بین قاره ای جهان حاضر خواهیم شد

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان تاکید کرد : فوتبال ساحلی کشور نیازمند حضور اسپانسرها است.

مسیگر: با قدرت در مسابقات جام بین قاره ای جهان حاضر خواهیم شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسلم مسیگر در ابتدا گفت: لیگ امسال بسیار پویا بود و به همین دلیل تمام بازیکنان حاضر در اردو از آمادگی جسمانی بالایی برخوردارند. در تیم ملی نیز اردو های خوبی پشت سر گذاشته ایم که امروز هم روز آخر اردوی ما در بوشهر است.

وی ‌ادامه داد: به جهت تطابق آب و هوایی بوشهر با دوبی ما دو اردو در بوشهر داشتیم که کمک زیادی به آماده سازی تیم کرد. بدون شک همه تلاش هایمان در راستای کسب قهرمانی مسابقات جام بین قاره ای جهان بوده و امیدوارم به این هدف برسیم.

مسیگر درباره حریفان ایران در مرحله گروهی مسابقات افزود: همانطور که همه می دانند در چند سال اخیر تیم ملی روسیه از حریفان ما بوده و به نوعی رقیب سنتی ما محسوب می شود. از نظرم در بازی امسال به دلیل آمادگی خوبی که داریم و به احتمال ۷۰ درصد می توانیم این تیم را شکست بدهیم. 
وی ادامه داد : به غیر از روسیه بعید می دانم که تیم های آمریکا و مصر حرفی برای گفتن داشته باشند. هرچند که ما هم در شرایط خوبی قرار داریم و به اهداف مدنظر کادرفنی کاملا نزدیک شده ایم. قهرمانی با اقتدار در جام قاره آسیا هم نشان دهنده روند رشد تیم ما بوده که از این جهت با خیالی آسوده پا مسابقات جام بین قاره ای جهان می گذاریم.

ملی پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به زمان آقای گلی خود در آسیا دچار افت شده یا خیر، توضیح داد: چهار ماه پیش در مسابقات لیگ‌ از ناحیه انگشت پا دچار شکستگی شدم و حدود ۲ماه از مسابقات دور بودم. البته در حال حاضر به شرایط خوبی رسیده ام و اگر تا پیش از اعزام دچار مصدومیت نشوم، تا آن موقع و پس از اردوی نهایی در تهران با آمادگی کامل راهی مسابقات خواهم شد.

وی افزود: به هر حال من تمام تلاشم را انجام خواهم داد و کسب مجدد عنوان آقای گل هم کار دور از دسترسی نیست اما نتیجه گیری تیمی و رسیدن به هدفمان الویت اصلی من است نه کسب عناوین فردی.

مسیگر در ادامه گفت: از زمان ریاست مهدی تاج حمایت های معنوی خوبی از تیم صورت گرفته و ما شاهد تلاش های وی جهت مسائلی از جمله اعزام تیم به مسابقات بوده ایم. اما امیدواریم پاداش های این تیم پیش از اعزام تیم به مسابقات جام بین قاره ای پرداخت شود تا بازیکنان هم شارژ روحی شوند.

وی که در فصل اخیر با تیم پارس جنوبی عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کرده درخصوص روند فوتبال ساحلی کشور گفت: لیگ ایران در دنیا بسیار پیشتاز است و هیچ لیگی در سطح جهان قابل مقایسه با لیگ کشورمان نیست. امیدوارم حضور اسپانسرها در لیگ فوتبال ساحلی افزایش پیدا کند و حتی شاهد حضور نمایندگان باشگاه های فوتبال چمنی در لیگ فوتبال ساحلی باشیم. این اتفاق و همچنین استانداردسازی زمین ها توسط باشگاه ها فوتبال ساحلی ایران را به قطب این رشته در سطح جهان تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار