اردبیل؛

فعالیت ۲۷ فروشگاه اینترنتی در استان اردبیل

مدیر کل پست استان اردبیل گفت: 27 فروشگاه اینترنتی در استان اردبیل فعالیت مستمر دارند که در سال جاری تاکنون بیش از 34 هزار مرسوله این فروشگاه ها از طریق پست جا به جا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد عبداللهی افزود: 27 فروشگاه اینترنتی در استان اردبیل فعالیت مستمر دارند که در سال جاری تاکنون بیش از 34 هزار مرسوله این فروشگاه ها از طریق پست جا به جا شده است.

وی گفت: میانگین ضریب تعادل خدمات پستی در کشور ۹۵ تعیین شده که استان اردبیل در سال جاری این ضریب به ۷۵ درصد رسید و تا پایان سال نیز افزایش خواهد داشت.

مدیر کل پست استان اردبیل با اشاره به اینکه فروشگاه های متخلف اینترنتی به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند، تصریح کرد: 206 خطوط روستایی و 11 خطوط شهری برای خدمات پستی فعالیت می کنند.

عبداللهی با بیان این مطلب که سرانه مرسوله های پستی به ازا هر نفر جمعیت استان در سال گذشته حدود چهار و یک دهم است، خاطر نشان کرد: در شش ماهه اول بیش از 2 و 290 هزار مرسوله به سایر استان ها ارسال و بیش از 2 میلیون و 470 مرسوله از سایر استان ها به استان اردبیل ارسال وارد شده است.

وی با یادآوری این مطلب که گسترش و راه اندازی باجه های اکترونیک در سطح واحدهای پستی از برنامه های سال جاری است، اظهار داشت: ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات پستی در سطح استان و توسعه قرارداد ثبت نام و توزیع کارت هوشمند ملی در سطح واحدهای پستی استان از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری است.

عبداللهی با اعلام این مطلب که میانگین ضریب تعادل خدمات پستی در کشور 95 تعیین شده که استان اردبیل در سال جاری این ضریب به 75 درصد رسید و تا پایان سال نیز افزایش خواهد داشت، یادآور شد: طی سال های 94 و 95 بیش از چهار میلیارد ریال برای توسعه، راه اندازی سرویس های جدید و واحدهای پستی استان هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.