تکواندو مردان کشور جام خلیج فارس

پایان هفته دوم با پیروزی شاگردان خلیفه

هفته دوم دور رفت لیگ برتر تکواندو مردان با پیروزی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید و هفته سوم با پیروزی پاس قوامین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفته دوم و سوم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان به نام جام خلیج فارس یادواره شهدای مدافع حرم ، صبح امروز پنجشنبه 29 مهرماه به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد.

مسابقات ساعت 8:30 صبح با دیدار تیم های جوانه و هیات تکواندو مازندران آغاز شد که این مبارزه به نتیجه 8 بر 0 به نفع نماینده مازندران به پایان رسید.

دومین دیدار بین تیم های شهرداری ورامین و هیات تکواندو شما شرق برگزار شد که در این مبارزه تیم شهرداری وارمین موفق به شکست حریف با نتیجه 7 بر 1 شد.

دیدار سوم بین تیم های پاس قوانین  و لوازم خانگی کن برگزار شد و دو تیم پایاپای پیش رفتند و نتیجه این مبارزه در نهایت تساوی 4 - 4 بود.

در دیدار پایانی هفته دوم هوگوپوشان دانشگاه آزاد ، به مبارزه با تکواندوکاران یاسین پیشرو به روی شیاپ چانگ رفتند و این دیدار در پایان به سود شاگردان خلیفه تمام شد و دانشگاه آزاد موفق به برد 6 بر 2 شد و بدین ترتیب پرونده هفته دوم بسته شد.


 پاس با برد آغاز کرد

هفته سوم دور رفت این رقابت ها ،با رویارویی دو تیم پاس قوامین و جوانه آغاز شد و در نهایت شاگردان مرتضی سلطانی موفق به کسب پیروزی در این مبارزه شدند و نتیجه  این دیدار 7 بر 1 به نفع پاس قوامین شد.

سایر دیدارها در حال برگزاری است و همزمان لیگ برتر پومسه نیز در جریان است.

یادآور می شود در لیگ برتر تکواندو مردان کشور 8 تیم و 118 بازیکن حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار