عباسی:کاظمی برادری اش را به تیم سیاه جامگان ثابت کرده است/صداقت در فوتبال ما وجود ندارد

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:نباید فراموش کرد که تا همین جای کار کاظمی برادریش را نسبت به تیم سیاه جامگان ثابت کرده است.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فروش این باشگاه اظهار کرد : هم اکنون که با شما صحبت می کنم هیچ شخصی برای خرید باشگاه اقدام نکرده است، سعی داریم در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانیم مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم. در بین ۱۶ لیگ برتری فقط ما شخصی هستیم. حامی مالی آوردیم و فدراسیون قراردادمان را لغو می کند.
 اگر هزينه ها كمتر از پيش بينى مان بود به طور حتم به مالکیتم در تیم سیاه جامگان ادامه می دادم اما به دلیل حمایت نشدن از هیچ جایی بیشتر از این نمی توانم وقتم را صرف این تیم کنم. همچنین من تا امروز ۶ سال زندگی ام را صرف این باشگاه کرده ام ،به عنوان مالک این تیم دیگر کشش ندارم. از طرفی صداقت و مردانگی هم در فوتبال ما وجود ندارد.

وی درباره خروج رضا درویشی از سیاه جامگان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مالی اش افزود: تا آنجایی که من اطلاع دارم درویشی به دلیل مسائل مالی از تیم جدا نشده است باید بگویم وی بین 16 تا 17 درصد مطالبات مالی اش را از باشگاه دریافت کرده بود، از طرفی خوب نیست درویشی در رسانه ها اعلام کند که ما نتوانسته ایم تعهداتمان را نسبت به این بازیکن عملی کنیم.

عباسی درمورد پرداخت نشدن مطالبات مالی اش از طرف سازمان لیگ گفت: متاسفانه در فوتبال ایران همه هزینه ها را باشگاه‌ها متقبل می شوند. ما از روزی که وارد فوتبال شدیم هزینه‌های زیادی کردیم تا سیاه جامگان به عنوان یک تیم کاملا خصوصی لیگ برتر بتواند نتایج خوبی را کسب کند اما همیشه سنگ جلوی پای ما گذاشتند و ما نتوانستیم هزینه‌های خودمان را متقبل شویم.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌هایی که اول فصل انجام دادیم قرار بود امسال سازمان لیگ حدود 770 میلیون تومان از محل درآمدها به سیاه جامگان دهد که این مبلغ تنها 10 درصد هزینه‌های ما در کل فصل است و مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی تا حدودی حل می‌شد اما متاسفانه یک ریال به ما پرداخت نشده است.برهمین اساس هفته آینده پسرم جلسه ای را در این محل سازمان لیگ با مدیران این نهاد برگزار خواهد کرد تا مشخص شود آیا قرار است به تیم ها بابت طلب شان پولی پرداخت شود یا خیر.

مالک باشگاه سیاه جامگان افزود: سال گذشته جلسه‌ای با نصراله سجادی معاون وزیر ورزش داشتیم و وی گفت که سال بعد مشکلات تیم‌های خصوصی حل می‌شود. اما در فصل جاری هیچ خبری نشد و مشکلات ما بیشتر شد.

وی درخصوص اینکه چه زمانی عضو هیئت مدیره این تیم انتخاب خواهد شد،بیان کرد:به دلیل مشکلات شدید مالی که در باشگاه وجود دارد فرصت نکردیم نسبت به این موضوع رسیدگی کنیم. اما در آینده ای نزدیک جلسه ای را با سایر اعضای هیئت مدیره برگزار می کنیم، تا در مورد این که چه شخصی را انتخاب کنیم تا بتواند به تیم ما کمک کند تصمیم گیری می کنیم.

عباسی گفت: بازیکنان و کادر فنی این تیم نگران نباشند زیرا در آینده ای نزدیک مطالبات تمام این عزیزان را پرداخت می کنیم.

وی درمورد ورزشگاه امام رضا تصریح کرد: این ورزشگاه تا بعد از ماه محرم و صفر به هیچ وجه افتتاح نخواهد شد.

مالک تیم سیاه جامگان در خصوص اینکه چرا از طرف مسئولان استان خراسان حمایت نمی شوند،پاسخ داد: به دلیل مشکلات جاری و هزینه هایی که باید برای رفاه و آبادانی مردم خراسان صورت بگیرد خودشان در مضیقه مالی به سر می برند. البته ما هم دوست داریم که مانند تیم های دیگری که در شهرشان توسط مسئولان حمایت می شوند به ما هم کمک مالی شود.

عباسی در پایان در خصوص شایعه پیوستن کاظمی به تیم ذوب آهن در ادامه فصل خاطر نشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و با قدرت به کارش در این تیم ادامه می دهد، از طرفی نباید فراموش کرد که تا همین جای کار وی برادریش را نسبت به تیم سیاه جامگان ثابت کرده است. امیدوارم با بهتر شدن اوضاع مالی تیم در ادامه فصل بتواند نتایج آبرومندانه تری را برای باشگاه سیاه جامگان کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار