دومین دوره لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان- چین؛

تیم بسکتبال دانشجویان مقابل آمریکا شگفتی ساز شد

تیم بسکتبال دانشجویان کشور در دومین دیدار تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور در رقابتهای قهرمانی دانشجویان جهان تیم بسکتبال دانشجویان آمریکا را برد .

تیم بسکتبال دانشجویان در مقابل امریکا شگفتی ساز شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از کشورمان در دومین دوره رقابتهای بسکتبال 3 در 3 دانشجویان جهان در چین حاضر است عصر امروز به مصاف تیم آمریکا ( دانشگاه ایندیانا) رفت و توانست با نتیجه 21 بر15 به برتری دست پیدا کند و این تیم را مغلوب خود کند. 

تیم بسکتبال دانشجویان ایران در اولین دیدار خود صبح  امروز به مصاف تیم آفریقای جنوبی رفته بود و این دیدار را هم با نتیجه 16 بر9 پیروز شد و عصر امروز تیم دانشگاه ایندیانا امریکا را برد. 

گفتنی است: تیم دانشگاه پیام نور نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی دانشجویان ایران با کسب این دو پیروزی صعود خود را به جمع هشت تیم برتر قطعی کرد نماینده ایران فردا و در سومین دیدار خود در دور مقدماتی به مصاف تیم صربستان می رود همچنین دومین دوره رقابتهای بسکتبال 3 در 3 دانشجویان جهان با حضور 16 تیم و در 4 گروه در دور مقدماتی در ژیامن چین در جریان است این رقابتها از 30 مهر تا سوم آبان ماه برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار