ساری،

فوت 46 نفر بر اثر حادثه کار در 6 ماه

46 نفر 6 ماه نخست امسال بر اثر حوادث كار در مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دكتر علی عباسی مدير كل پزشكی قانونی مازندران با بیان اینکه این میزان در مقايسه با مدت مشابه پارسال 16 درصد کاهش داشت، گفت : همه جان باختگان سوانح کار در مازندران مرد و 4 فوتی متاهل بودند.

وی افزود : شهرستان های آمل با 9 مورد ، بابل با 7 ، ساری و میاندرود با 5 مورد بیشترین موارد مرگ ناشی از حوادث كار را داشتند.

علی عباسی گفت: 24 نفر از این افراد به دلیل سقوط از بلندی، 15 نفر به دلیل برق گرفتگی و 7 تن نیز به دلیل برخورد جسم سخت جان خود را از دست دادند.

مدير كل پزشكی قانونی مازندران با بیان اینکه شهریور ماه با 15 فوتی بیشترین و تیرماه با 3 مورد کمترین آمار فوتی را داشت، افزود: سنین 21 تا 40 سال با 15 مورد داری بیشترین فوتی و سنین بیش از 61 سال با 3 فوتی کمترین آمار فوتی حوادث ناشی از کار را داشتند.

عباسی گفت: سه تبعه افغانستان نیز در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند.

مدير كل پزشكي قانونی مازندران با بیان اینکه 448 نفر مصدوم بر اثر حوادث كار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند گفت: این رقم در مقايسه با مدت مشابه پارسال 3 درصد کاهش داشت.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اينكه بيشترين حوادث ناشی از كار در بخش ساختمان است گفت:ارزش نهادن به جان انسانها ، داشتن برنامه ايمنی در كار ، رعايت استاندارد ها و قوانين مربوطه ، آموزش و ايجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی كه اتفاق افتاده را از مهمترين راهكارها در راستای كاهش حوادث ناشي از كار دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار