اهواز؛

برگزاری همایش توانمندی های هیات های ورزشی

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری همایش توانمندی های هیات های ورزشی استان با حضور مسئولان ورزش و ورزشکاران صاحب نام رشته های مختلف ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مظفرعلی شائی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته در هفته تربیت بدنی، در پنجمین روز از این هفته، این همایش به منظور جذب آحاد مردم و توسعه ورزش در اهواز برگزار گردید.

وی با بیان اینکه این همایش با استقبال خوب مردم اهواز روبه رو شد گفت: امید است که برگزاری این همایش ها تلنگری برای مسئولان خوزستان باشد تا در سال های آینده بتوانیم این همایش را در فضای بزرگتر و با کیفیت تر برگزار کنیم تا به نفوذ پذیری ورزش بین اقشار جامعه بهتر جامه عمل بپوشانیم.

شائی بیان داشت: ورزش بهترین راه برای جلوگیری از انحرافات جامعه و توسعه سلامت خانواده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اذعان کرد: نمایش توانمندی های ورزش پایه در حضور مردم و در فضای باز می تواند منجر به شناسایی استعدادهای درخشان شود و در آینده به عنوان مدال آور درسطوح مختلف معرفی شوند.

وی اظهار داشت: مهم ترین برنامه ما تجلیل از ورزشکاران برتر خوزستان، هیات ها و باشگاه های خوزستان است که روز دوشنبه در اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار