ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمال برگزاری نشست کمیسیون امنیت ملی با هئیت نظارت درباره واکاوی مصادیق نقض برجام

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت مجلس درباره نشست کمیسیون متبوع خود با هئیت نظارت بر برجام در آینده‌ای نزدیک توضیحاتی ارائه داد.

حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  از احتمال نشست کمیسیون امنیت ملی با هیئت نظارت بر برجام در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به گزارش نظارتی برجام در مجلس تاکید کرد: در مرحله فوق و با توجه به برخی مستندات، احساس ضرورتی برای کمیسیون امنیت ملی جهت تشکیل این جلسه مبنی بر تهیه گزارش برجام با هیئت نظارت بر برجام شکل نگرفت.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی موارد متعددی از نقض عهد برجام  را در گزارش نظارتی خود منعکس کرده است، تصریح کرد: این کمیسیون باید درباره موارد نقض عهد با هیئت نظارت بر برجام مذاکراتی داشته باشد تا بدین وسیله مشخص شود بدعهدی‌ها مصداق نقض برجام تلقی می‌شود یا خیر، چرا که تشخیص نقض برجام برعهده هیئت نظارت گذاشته شده است.

حجت السلام ذوالنور در پایان افزود: انشالله به دنبال این هستیم تا نشست فوق با هئیت نظارت بر برجام هرچه سریعتر برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار