اخبار لیگ یک فوتبال

از آشتی دغاغله با ابراهیم زاده تا قرار داد استیلی با اکسین

مهاجم سابق پرسپولیس با دسته گل در تمرین تیم مس حاضر شد و از مربی خود عذر خواهی کرد.

از آشتی دغاغله با ابراهیم زاده تا قرار داد استیلی با اکسینبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران ایمان مهدی نژاد هافبک تیم ملوان در بازی با نساجی مازندران پس از برخورد با بازیکن حریف دچار پارگی رباط صلیبی شد.

پزشک تیم ملوان در خصوص مصدومیت هافبک ملوان  گفت؛ پس از انجام معاینات اولیه و همچنین انجام MRI مشخص شد که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است.

استیلی مشاور ارشد اکسین البرز 

رییس هیات مدیره باشگاه اکسین طی حکمی حمید استیلی را به عنوان مشاور ارشد خود در امور فنی منصوب کرد.

 طاهری پور رییس هیات مدیره باشگاه اکسین البرز در جلسه ای که با حضور وی، اعضای هیات مدیره و حمید استیلی برگزار شد پس از انجام توافقات با سرمربی سابق پرسپولیس، با حکمی استیلی را به عنوان مشاور ارشد فنی خود معرفی کرد.

بازگشت مهاجم سابق پرسپولیس به تمرینات مس

مهدی دغاغله مهاجم تیم فوتبال مس کرمان که به دلیل مسائل انظباطی از سوی سرمربی و کادر فنی این تیم از حضور در تمرینات منع شده بود با عذرخواهی از منصور ابراهیم زاده، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم به تمرینات نارنجی پوشان کرمانی بازگشت.
این بازیکن امروز با دسته گل در تمرینات حاضر شد.

سفر 17 ساعته استقلال به سیرجان 

تيم ته جدولی  استقلال اهواز فردا يكشنبه مهمان گل گهر سيرجان خواهد.اين تيم ديروز از اهواز با اتوبوس به سيرجان رفت.
اين مسير كه 17 ساعت طول كشيد و باعث خستگي بيش از حد بازيكنان اين تيم شده است و طبيعي است كه روي عملكرد آبي پوشان اهوازي تاثير منفي خواهد گذاشت.

دغاغله: مشکلی با تعویضم نداشتم

مهدی دغاغله مهاجم تیم فوتبال مس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مشکلی با تعویضم در بازی با خیبر خرم آباد نداشتم و امروز در تمرین حاضر شدم و الان هم در اردو حاضر شده ام.

وی افزود: فردا بازی سختی با فولاد یزد داریم.این تیم در ته جدول قرار دارد اما خوب فوتبال بازی می کند و باید سه امتیاز بدست آوریم.

بازیکن سابق استقلال و نفت به خونه به خونه رفت

علیرضا مرزبان و باشگاه خونه به خونه که سعی دارند به هر طریق ممکن امسال وارد لیگ برتر شوند، با  میثم جودکی که سابقه بازی در استقلال و نفت تهران را دارد  قراردادی 3 ساله بستند تا از این پس این بازیکن هم به جمع سرخابی هایی که در این تیم حضور دارند اضافه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، مس ، لیگ یک ، استیلی ، اکسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.