ایلام؛

آخرین فرصت نام نویسی در جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی تا 10 آبان ماه مهلت دارند در جشنواره امتنان نام نویسی کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علیرضا زرگوش اعلام کرد : در راستای اجرای ماده 195 قانون کار، همه کارگران مشمول قانون کار واجد شرایط می توانند به صورت انفرادی یا گروهی در سامانه امتنان نام نویسی کنند.

وی گفت : این جشنواره در راستای اجرای این ماده و به منظور ارج نهادن به اندیشه ها، کوشش ها و فعالیت های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر با هدف تشویق کارگران تلاش گر به منظور ترویج هر چه بیشتر ارزش های اسلامی و رعایت انضباط در محیط کار برگزار می شود.

وی افزود: بالابردن فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه از دیگر اهداف جشنواره امتنان است که همانند سال های گذشته و پس از اطلاع رسانی به کارگران، افراد نمونه سال در بنگاه های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی انتخاب می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اظهار کرد : فرآیند نام نویسی اینترنتی بیست و هشتمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه استان به مدت یک ماه از دهم مهر ماه آغاز شده و تا دهم آبان نیز ادامه دارد.










انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.