اصفهان؛

اعزام 220 دانش‌آموز آران و بیدگلی پسر به اردوی راهیان نور

فرمانده بسیج دانش‌آموزی آران و بیدگل از اعزام 220 دانش‌آموز پسر به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ غلامرضا آملی در جلسه با مدیران متوسطه دوم آموزش‌وپرورش آران و بیدگل اظهار کرد: این دانش آموزان در قالب پنج دستگاه اتوبوس روز (یکشنبه) 9 آبان ماه جاری برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: این کاروان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، طلایه، هویزه، اهواز، دهلاویه، والفجر 8 و شهدای رمضان بازدید خواهند کرد.

آملی با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این اردو با حضور در مناطق عملیاتی ضمن بازدید از این مناطق با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن یکی دیگر از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی است که حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

آملی تأکید کرد: اردوهای راهیان نور در راستای توسعه و تقویت حرکت عظیم فرهنگی، تربیتی و به‌منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و شهیدان سرافراز برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.