زنجان؛

پخش فیلم نمایش «اسم» در زنجان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از پخش فیلم نمایش «اسم» در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حسین نجفی،رئیس انجمن هنرهای نمایشی زنجان گفت:فیلم نمایش «اسم» توسط لیلی رشیدی کارگردانی شده است و لیلا حاتمی، حسن معجونی، داریوش موفق، سارا افشار و عباس جمالی بازیگر این نمایش هستند.

انجمن هنرهای نمایشی استان در راستای ارتقای سطح کیفی تولیدات نمایشی اقدام به اجرای طرحی با عنوان یکشنبه‌های تئاتر زنجان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح ازامروز آغاز خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه برای نخستین بار اجرایی و در جلسه اول فیلم نمایش «اسم» پخش خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان بیان داشت: این نمایش امروز از ساعت ١٧ و ٣٠ دقیقه در پلاتوی شماره یک انجمن نمایش زنجان، با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر و نمایش زنجان پخش و سپس مباحثی درباره آن مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایش«اسم» کار مشترک ماتیو دولا پورت و الکساندر دولاپتولیر است، اضافه کرد: این نمایش‌نامه توسط نشر قطره به فارسی منتشر شده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان یکی از رویدادهای مهم زنجان را در زمینه نمایش جشنواره بیست و هشتم تئاتر استانی اعلام کرد و گفت: این رویداد مهم در عرصه تئاتر شهریور ماه امسال اجرا و توان و سطح کیفی نمایش‌های تولیدی در آن مورد ارزیابی قرار گرفت.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: پخش ، فیلم ، نمایش ، اسم ، درزنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.