سنندج؛

انتشار فراخوان جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج در کردستان

فراخوان جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج در کردستان منتشر شد.


رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در این باره گفت: جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج در سه بخش اصلی، جنبی و ویژه برگزار می کند که بخش اصلی شامل موسیقی ردیف و دستگاهی، پاپ، نواحی، مقامی، سرود و گروه کر وبخش جنبی که شامل آثار تهیه و اجرا شده از ابتدای انقلاب تا پایان دفاع مقدس است.

داوود نیا افزود: آثار بی کلام در جشنواره پذیرفته نمی شود و حداکثر آثار ارسالی توسط هر گروه به دبیرخانه جشنواره آثار، می بایست به صورت صوتی یا تصویری به دبیرخانه ارسال شوند و فایل های بدون شناسنامه اثر، پذیرفته نخواهند شد و شناسنامه اثر باید به فایل ارسالی، الصاق شده باشد.
وی گفت:علاقه مندان به شرکت در جشنواره آواها و سرودهای حماسی تحت عنوان (ترنم بیداری) تا تاریخ 10 آذرماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را از طریق سایت یا بوسیله پست یا مراجعه حضوری به دبیرخانه مرکزی ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان تربیت و تقویت نیروهای هنرمند با قابلیت برتر، جهت حضور در عرصه فعالیت های بسیج فرهنگی، ترسیم فضای کاری هنری در عرصه جنگ نرم و حمایت از ایده ها و استعدادهای خلاق و تأثیرگذار در حوزه موسیقی انقلاب و شناسایی گروه ها و هنرمندان شایسته به منظور ساماندهی، هدایت و بکارگیری آنان در مراکز فعال ارزشی از اهداف برگزاری این جشنواره  است.
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.