نجاتی:گودرزی در دانشگاه مفیدتر است/سلطانی فر سوابق خوبی دارد

سرپرست پیشین تیم فوتبال صبای قم معتقد است مسعود سلطانی فر گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

حسین نجاتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: سلطانی فر گزینه اول دولت برای وزارت ورزش بود که در آن زمان موفق به کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشد.در واقع ما به سه سال و نیم پیش برگشته ایم و مشخص شد نمایندگان دوره قبل مجلس با رای ندادن خود به سلطانی فر مرتکب اشتباه شدند.

وی افزود: خوشبختانه سلطانی فر مدیر توانمندی است و سوابق مدیریتی خوبی در عرصه های گوناگون اجرایی،سیاسی و ورزشی دارد،وی دو سال قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده است و در زمان مدیریتش تیم ملی ایران برای اولین بار پس از انقلاب به جام جهانی صعود کرد. انتخاب سلطانی فر را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این بار نمایندگان با رای قاطع خود او را راهی وزارت ورزش کنند.

ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال همچنین در مورد دوران وزارت محمود گودرزی گفت: گودرزی به درد تدریس در دانشگاه می خورد تا وزارت، دولت پس از رای نیاوردن سه وزیر پیشنهادی وی را به مجلس معرفی کرد و در حقیقت این انتخاب از روی اجبار بود.گودرزی علی رغم داشتن معاون با تجربه ای مانند نصراله سجادی، نتوانست انتظارات جامعه ورزش را برآورده کند و به نظر من باید زودتر استعفا می داد.

سرپرست پیشین تیم فوتبال صبای قم درباره مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: اکثر تیم های لیگ برتر با مشکل مالی مواجه هستند صبا نیز امسال با کمترین هزینه بسته شده است،نمی دانم به چه دلیل به باشگاه ها کمک مالی نمی شود.در تیم فوتبال سیاه جامگان نیز برخی افراد شعار بهبود شرایط سر دادند اما یک ماه هم دوام نیاوردند. در فوتبال ما وعده زیاد داده می شود اما متاسفانه وعده های مسئولان عملی نمی شود.

نجاتی در پایان با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری گفت: پورحیدری فقط وابسته به یک تیم یا یک رنگ نبود، وی سابقه مربیگری در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد و در فوتبال کشورمان خدمات ارزنده ای ارائه داده است.افسوس می خورم که چرا پس از آنکه پیشکسوتان فوتبال بیمار می شوند به یاد آنان می افتیم. در حق منصور پورحیدری کم لطفی شد و او یک انسان صبور،متین و کم توقع است که از هیچکس انتظار خاصی ندارد اما وظیفه ما این است که در شرایط فعلی او را تنها نگذاریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار