شیراز؛

فراخوان طراحی لوگوی مؤسسه های دوستدار کتاب

فراخوان طراحی لوگوی پویش صنایع ،شرکت ها و موسسه های علاقه مند به کتاب در فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا ابراهیمی معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: این طرح با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها اجرایی می شود.
وی در خصوص برگزاری این طرح بیان کرد: در این طرح، صنایع، شرکت‌ها، مؤسسات و فروشگاه‌های مختلف به‌صورت داوطلبانه در راستای افزایش دانش و فرهنگ عمومی، کتاب و کتاب‌خوانی با روش های مختلف را مورد حمایت قرار داده است.   
ابراهیمی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه پی‌ریزی شده است، افزود: چاپ و پخش شعارها، تبلیغات و نکته های  مربوط به کتاب و کتاب‌خوانی و مفاهیم دانش و خردورزی، مطالب علمی و آموزشی، بخش‌هایی کوتاه از یک کتاب، معرفی منابع برتر برای خواندن، معرفی مشاهیر علمی و فرهنگی بر روی بسته‌بندی محصولات و مواد تبلیغاتی مانند سررسید، خودکار، لیوان، پاکت و جعبه از جمله راهکارهای گسترش مطالعه در این طرح است.
معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس تهیه و نصب تابلو، پوستر، بنر درباره کتاب و کتاب‌خوانی در محل کار برای کارکنان و مشتریان را از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته‌شده در این طرح  برشمرد و گفت: معرفی کتاب‌ با ذکر بخش‌هایی مفید و جذاب از کتاب‌ها در بروشورها، کاتالوگ‌ها و مجلات داخلی، اسپانسرینگ برنامه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، اهدای کتاب یا هزینه خرید کتاب به جامعه ، حمایت از ساخت، راه‌اندازی، تعمیر و تجهیز کتابخانه‌ها حمایت از چاپ و انتشار کتاب و نشریات مختلف از دیگر برنامه‌های این طرح است.
وی ادامه داد: شرکت‌ها تا زمانی می تواننددر اجرای این طرح مشارکت کنند، که برای درج  نشان‌هایی مانند استاندارد، سیب سلامت، ایزو، و حلال بر روی بسته‌بندی محصولات و مواد تبلیغی، نصب لوگو در محل کار خود استفاده کنند.
ابراهیمی با بیان اینکه در ارسال آثار محدودیتی وجود ندارد تصریح کرد:
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 19 آبان ماه امسال به دبیرخانه این طرح به نشانی شیراز، میدان قائم (اطلسی)، ابتدای بلوار هجرت، اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس و شماره تماس 36-32276930 داخلی 138یا نشانی mosharekatha@farspl.ir ارسال کنند.
نتیجه این فراخوان 23 آبان‌ماه امسال در آیین هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار استان فارس اعلام می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار