طباطبایی: رقابت های قهرمانی کشور با شرایط خاصی برگزار شد

رئیس انجمن بوچیا گفت: مسابقات قهرمانی کشور را با شرایط متفاوتی برگزار کردیم تا برای تیم ملی پشتوانه سازی کنیم.

مسعود طباطبایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور را در این دوره با شرایط وی‍ژه ای برگزار کردیم و با استقبال زیادی رو به رو شد.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها مقرر شد در هر تیم دو بازیکن در رده بزرگسالان و دو بازیکن در رده نوجوانان در هر تیم حضور داشته باشد تا برای تیم ملی پشتوانه سازی کنیم.

طباطبایی افزود: در مجموعه حدود 80 ورزشکار خانم از 17 استان و 50 ورزشکار آقا از 14 استان در 4 کلاس پزشکی شرکت کردند و این دوره از مسابقات به میزبانی هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی و با حضور استاندار این استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در بخش بانوان تیم های زنجان، آذربایجان غربی،مازندران و فار س به ترتیب در جایگاه اول تا سوم و در بخش مردان تیم های گیلان، زنجان و اصفهان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

طباطبایی در ادامه بیان داشت: در این رقابت ها کادر فنی تیم ملی نیز حضور داشت تا عملکرد ورزشکاران را از نزدیک مورد ارزیابی قرا دهند و برای اردوی تیم ملی از بهترین بازیکنان دعوت خواهد شد.

رئیس انجمن بوچیا در پایان خاطرنشان کرد: سومین دوره از مسابقات لیگ بوچیا را با نام جام خلیج فارس در دی ماه به میزبانی کیش یا قشم برگزار خواهیم کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار