اهواز؛

همکاری ادارات برای تامین نیازهای موکب اربعین

معاون عمرانی فرماندار دزفول از کمک حداکثری ادارات این شهرستان برای تامین نیازهای موکب اربعین خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین پوررکنی ،معاون عمرانی فرماندار دزفول خواستار مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای تامین نیازهای زیرساختی و غذایی موکب دزفول در مرز چذابه شد.

وی در نشست پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: موکب اربعین دزفول در مرز چذابه امسال نیز همانند سالهای گذشته به زائران حسینی خدمت رسانی خواهد کرد.

  پوررکنی با اشاره به افزایش جمعیت زائران کربلا در سال جاری افزود: زمینی که ازسوی استان برای موکب اربعین دزفول تعیین شده هزار و ۸۰۰ متر مربع خواهد بود که نسبت به سال های گذشته با افزایش مساحت روبرو شده است .

معاون عمرانی فرماندار دزفول با بیان اینکه این موکب شامل ۱۰ قطعه است، بیان داشت: مکان موکب اربعین دزفول در همان محل سال گذشته است.

پوررکنی در ادامه، خواستار معرفی افراد تعیین شده برای استقراردر موکب از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان درراستای صدور مجوز شد و گفت: این افراد باید ظرف دو روز آینده به فرمانداری و کمیته امنیتی ستاد اربعین شهرستان معرفی شوند.

وی همچنین خواستار مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی دزفول در راستای تامین نیازهای عمرانی، زیرساختی و غذایی این موکب شد و افزود: با توجه به آمادگی شهرستان و افزایش مساحت موکب امسال باید برنامه های خود را در راستای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین افزایش چند برابری دهیم.

پوررکنی در پایان بیان کرد: بنابراین تمام مسئولان دزفولی باید همت کنند تا امسال در ایام اربعین با هیچ گونه مشکلی از جمله مشکلات امنیتی و مالی مواجه نشویم.

 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.