جعفری: بازی سختی مقابل ازبکستان داشتیم

زننده 2 گل تیم ملی جوانان کشورمان مقابل ازبکستان گفت: دیار مرحله نیمه نهایی ما مقابد عربستان سیاسی است و برتری در آن همه مردم کشور را خوشحال می کند.

جعفری: بازی سختی مقابل ازبکستان داشتیم/ دیدار ایران و عربستان سیاسی استرضا جعفری در گفت وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل ازبکستان و صعود این تیم به جام جهانی جوانان، بیان کرد: از قبل هم می توانستیم پیش بینی کنیم که دیدار دشواری مقابل ازبکستان داریم. تاکتیک کادرفنی تیم جوانان این بود که در بازی با ازبکستان در ابتدا گل نخوریم و در ضد حملات به گل برسیم. 

وی افزود: خوشبختانه موفق شدم در این بازی 2 گل به ثمر برسانم که البته تلاش تمام بازیکنان و تدابیر کادرفنی در این گل ها غیر قابل انکار است. لطف خدا شامل حالم شدم و توانستم با زدن این 2 گل به به تیم ملی در راه صعود به جام جهانی کمک کنم.

جعفری درباره دیدار ایران و عربستان در مرحله نیمه نهایی تصریح کرد: این بازی بیشتر از آن که یک دیدار ورزشی باشد، برای ما یک بازی سیاسی به شمار می رود. بدون شک مردم کشورمان از پیروزی مقابل عربستان بسیار خوشحال می شوند. برهمین اساس تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی تمام  تلاش خود را به کار می گیرند تا با برتری در مرحله نیمه نهایی برابر عربستان، پس از 40 سال شاهد حضور جوانان کشورمان در فینال رقابت های قهرمانی آسیا باشیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا تهران درباره این که آیا حسین فرکی وی را به کادرفنی تیم ملی جوانان معرفی کرده است یا خیر، گفت: من در زمان علی دوستی مهر هم به تیم ملی جوانان دعوت شدم اما به دلیل پارگی عضله زیرشکم فرصت حضور در دوره  قبلی رقابت های قهرمانی آسیا را از دست دادم. شش ماه قبل هم امیرحسین پیروانی، من را به تیم جوانان دعوت کرد اما به دلیل برخی مسائل با وجودی که در شش اردو شرکت کرده بودم از تیم ملی خط خوردم. با این حال در دیدار دوستانه ای که تیم ملی جوانان پیش از اعزام به بحرین انجام داد، حسین فرکی از امیر حسین پیروانی درخواست کرد تا فرصت دیگری برای حضور در تیم ملی  به من بدهد که سرمربی تیم ملی جوانان هم قبول کرد. به هر حال از سرمربی سایپا به دلیل کمکی که به من کرد و همچنین از امیرحسین پیروانی تشکر می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار