اهواز؛

ثبت نام 50درصد خانوارهای شوشی در سرشماری اینترنتی

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان شوش گفت: 31 هزار و 365 خانوار در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی، مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان شوش جمعیت این شهرستان را براساس سرشماری سال 90، 62 هزار و 74 خانوار اعلام کرد و بیان داشت: تا آخرین روز از ثبت نام اینترنتی بیش از 50 درصد از این خانوارها بصورت اینترنتی ثبت نام شدند.

وی با تشکر از استقبال خوب مردم شهرستان شوش در سرشماری اینترنتی افزود: باوجود وسعت و پراکندگی زیاد روستاها این شهرستان توانست از بین 27 شهرستان استان خوزستان در رتبه چهارم از این نظر قرار گیرد.

نجاتی گفت: شوش در میان شهرستان های پرجمعیت استان خوزستان از نظر میزان مشارکت مردمی در طرح سرشماری اینترنتی رتبه اول را از آن خود کرده است که یک امتیاز ویژه برای این شهرستان می باشد.

فرماندار شوش از همکاری مردم و تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای طرح سرشماری اینترنتی تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود باتوجه به اینکه سرشماری حضوری از تاریخ 28 مهرماه آغاز شده شاهد مشارکت و همکاری بیشتر مردم با این طرح ملی باشیم.

رضا نجاتی با اشاره به آغاز عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس ومسکن 95 در شهرستان شوش گفت: 53 مامور سرشماری کار آمارگیری را در شهرستان بر عهده دارند.

وی اذعان داشت: باتوجه به اینکه بیش از 50 درصد مردم شهرستان شوش در طرح سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده اند شاهد اتمام مرحله حضوری سرشماری پیش از موعد مقرر خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.