قزوین؛

دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با معاون عمرانی استاندار

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در دیدار با معاون عمرانی استانداری قزوین خواستار توجه بیشتر دستگاه های استان به حوزه ی فرهنگ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر ضمن تبریک انتصاب آقای فرخ زاد به معاونت عمرانی استانداری قزوین  گفت: دستگاه های اجرایی استان بویژه دستگاه هایی که در حوزه ی خدمات رسانی فعال هستند همزمان با بخش سخت افزاری مأموریت خود، باید به بخش نرم افزاری و فرهنگ سازی در حوزه ی کاری خود هم بیش از پیش توجه کنند که این توجه از رهگذر  رادیو و تلویزیون تأثیر و نتیجه ی بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین با اشاره به نص صریح قانون بودجه در اختصاص 2 درصد از مجموع اعتبارات دستگاه های اجرایی به تولید برنامه های صداوسیما ، از معاون عمرانی استاندار خواست تا دستگاه های استان را به هزینه کرد این اعتبارات ترغیب و تشویق کند.

معصومی فر در ادامه بر ضرورت تبدیل ایستگاه های فرستنده های صداوسیمای مرکز قزوین از آنالوگ به دیجیتال تأکید و تصریح کرد: مجموعاً 167 ایستگاه در استان برنامه های رادیویی و تلویزیونی را پوشش می دهند که تمامی این فرستندها نیاز به تبدیل وضعیت دارند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: رسانه ی ملی 50 درصد اعتبارات موردنیاز برای تبدیل وضعیت فرستندهای استان را تأمین می نماید که 50 درصد باقی مانده باید از محل اعتبارات استانی تأمین شود؛ تا مخاطبان در تمام نقاط استان از پوشش کامل برنامه های رادیویی و تلویزیونی بهره مند شوند.

معصومی فر همچنین آمادگی صداوسیمای مرکز قزوین را برای همکاری با استانداری در حوزه ی تبیین ظرفیت ها و توانمندی های استان برای جذب سرمایه گذاری اعلام کرد.

 فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین هم در این دیدار ضمن قدردانی از برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین  به نیازهای استان در حوزه ی فرهنگ و سرمایه گذاری اشاره و ابراز امیدواری کرد با همکاری صداوسیما ظرفیت های استان برای جذب سرمایه و توسعه ی اقتصادی معرفی و مؤلفه های فرهنگی در بخش های مختلف برای فرهنگ سازی در جامعه بیش از پیش تبیین شود.

سیدباقرحاجی سید رضی معاون فنی صداوسیمای مرکز قزوین هم در این دیدار گزارشی از وضعیت ایستگاه های فرستنده ی رادیویی و تلویزیونی مرکز قزوین ارائه کرد.

همچنین در این دیدار مقرر شد جلسه ی مشترکی با حضور مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز قزوین، مسئولان استانداری ودستگاه های اجرایی استان برای بررسی وضعیت فرستنده های رادیویی و تلویزیونی این مرکز قزوین برگزار شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار