همدان؛

کشف 214 کيلوگرم مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامي استان از کشف 214 کيلوگرم مواد مخدر در دو عمليات و دستگيري چهار قاچاقچي در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار "حاجي محمد مهديان نسب"، گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند به دنبال رصد اطلاعاتي دقيق موفق به شناسايي يک باند خانوادگي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر شدند.

وي با بيان اينکه ماموران در عملياتي هماهنگ يک دستگاه خودرو سواري متعلق به اعضاي اين باند را در يکي از محورهاي مواصلاتي متوقف کردند ،افزود: در بازرسي دقيق از اين خودرو 140 کيلوگرم ترياک کشف و سه نفر در اين رابطه دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

سردار مهديان نسب ادامه داد: در عملياتي ديگر، پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري ماموران انتظامي استان کرمانشاه به دنبال رصد اطلاعاتي دقيق از فعاليت يک شبکه توزيع و قاچاق مواد مخدر، از انتقال يک محموله حشيش از استان هاي جنوبي به استان هاي غرب کشور مطلع شدند.

وي با بيان اينکه ماموران در اين عمليات يک دستگاه خودرو سنگين را متوقف کرده و در بازرسي از آن موفق به کشف 74 کيلو گرم حشيش شدند ، بيان داشت: در اين رابطه خودروي مذکور توقيف و يک متهم نيز در اين راستا دستگير شد .

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه بيان داشت: توان اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر موجب شده تا با به کارگيري ظرفيت هاي برون استاني و درون استاني به عنوان يک راهبرد هدفمند ضربات سنگيني به قاچاقچيان مواد مخدر وارد شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.