فریدون محرابی بازیگر «معاشر» شد

فریدون محرابی هنرپیشه تئاتر، به گروه بازیگران نمایش «معاشر» به نویسندگی و کارگردانی احسان حاجی‌پور پیوست.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریدون محرابی هنرپیشه تئاتر، به گروه بازیگران نمایش «معاشر» به نویسندگی و کارگردانی احسان حاجی‌پور پیوست.

این هنرمند که در همه حوزه‌های فعالیت خود از تئاتر تا تلویزیون و رادیو، انتخاب کارهای خاص و نو را به کمیت آثار ترجیح می‌دهد، این بار قصد دارد تا با نمایش «معاشر» در قالب شخصیتی متفاوت از نمایش های پیشین به ایفای نقش بپردازد.

محرابی پیش از این سابقه اجرای ده‌ها نمایش را همچون «تراس» از محمدرضا خاکی، «هملت» از حسین جمالی، «خون و گل سرخ» از بهزاد فراهانی، «روز ولنتاین» از منیژه محامدی و «در خواب دیگران» از نادر برهانی مرند در کارنامه تئاتری خود دارد.

نمایش «معاشر» با سبک و سیاقی واقع‌گرایانه، روایتگر داستان خانواده‌ای است که زندگی آنها بعد از ۱۶ سال با یک اتفاق دچار تغییراتی می‌شود؛ تغییراتی که مسیر زندگی‌شان را عوض می‌کند.

این اثر که تولید مشترک گروه فرهنگی - آموزشی جیکو و پایگاه خبری - تحلیلی نمایش‌خانه محسوب می‌شود، قرار است بعد از گذراندن مراحل بازبینی در شورای نظارت و ارزشیابی از اواسط آبان ماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه برود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار