یاسوج؛

جذب پزشکان متخصص در حوزه درمان شهرستان

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت: تا اوایل آذرماه امسال 21 پزشک متخصص در حوزه درمان شهرستان کهگیلویه جذب می شوند

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بابیان اینکه با رایزنی های صورت گرفته، مقدمات لازم برای جذب 21پزشک متخصص جدید برای نیمسال دوم سال 95 فراهم شده است گفت:پیش بینی می شود با اضافه شدن تدریجی این تعداد پزشک تا اوایل آذرماه، بیش از 60 پزشک متخصص در حوزه درمان شهرستان فعالیت کنند.

دکتر مولایی فر افزود:تلاش مجموعه ی بیمارستان در این مدت بر پرداخت حداکثری،تسویه مطالبات همکاران و جلوگیری از انباشت این مطالبات بوده است که موفق شدیم در شهریورماه سال جاری تمام مطالبات را پرداخت و تسویه کنیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در ادامه با توجه به اهمیت موضوع امحاء زباله های عفونی تاکید کرد و گفت: دستگاه امحاء زباله بیمارستان با اعتباری بالغ بر 600میلیون تومان خریداری و در خردادماه سال جاری راه اندازی نهایی شد.

دکتر مولایی فر با بیان اینکه روزانه بالغ بر 100کیلوگرم زباله های عفونی و پسماندهای آلوده و میکروبی از بیمارستان و سایر مراکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاه های شهر دهدشت و حومه جمع آوری می شود افزود:این زباله ها پس از ضدعفونی، بی خطر سازی امحاء می شود که این روش موجب کاهش عفونت و آلاینده های میکروبی در خاک و آب های زیرزمینی شده است.

وی به موضوع کاهش پرداختی از جیب مردم نیز اشاره کرد و گفت: مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با عقد قرارداد با مراکز بهداشتی در جهت پوشش حداکثری بیماران روستایی تلاش کرده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پایان تاکید کرد: تلاش ما در جهت افزایش کمی و کیفی خدمات در حوزه درمان و تعامل بیشتر با بیمه ها است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.