اصفهان؛

آماده باش 100 درصدی پلیس برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

پليس راه استان نيز به صورت 100 درصدي آمادگي دارد تا در زمينه تردد آسان و تأمین آرامش جاده‌ها به زائران اربعين خدمت رساني می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در سامانه 197 گفت: فرماندهی انتظامی استان در کنار سایر دستگاه‌ها و ادارات دخیل در امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اقدامات خود را از یک ماه گذشته آغاز کرده و در تمام جلسات ستاد اربعین استانداری شرکت و هماهنگی‌های لازم را با مسؤولان این ستاد برقرار کرده است.

وی از آماده باش 100 درصدی اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی برای خدمت رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به زائران اربعین خبر داد و اظهار داشت: مأموران این اداره به صورت مضاعف در زمینه صدور، تمدید، المثنی و رسیدگی به مشکلات گذرنامه زائران خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده  انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال تردد از مسیرهای استان اصفهان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی بیشتر از سال گذشته باشد، گفت: در همین راستا پلیس راه استان نیز به صورت 100 درصدی آمادگی دارد تا در زمینه تردد آسان، روان‌سازی ترافیک و ایجاد آرامش در جاده‌ها به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کند.

آقاخانی از هماهنگی با استان‌های هم‌جوار برای سرعت بخشیدن به کاروان‌های اعزامی خبر داد و گفت: امیدواریم با افزایش خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران اربعین شاهد برگزاری با شکوه‌تر این راهپیمایی عظیم و نمایش اقتدار معنوی شیعیان در جهان شاهد شویم.

وی در ادامه گفت: به کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دارند توصیه می‌کنیم خودشان شخصاً در سایت سماح که از سوی سازمان حج و زیارت معرفی شده اقدام به ثبت‌نام کرده و بدون هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه به مرز عزیمت نکنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نسبت به سوء استفاده برخی از کلاه‌برداران از زائران اربعین حسینی هشدار داد و اظهار کرد: به زائران توصیه می‌کنیم از ثبت‌نام در مؤسسات، آژانس‌ها و سایت‌های غیر رسمی خودداری کنند و هرگونه ابهام و سؤالی را با شماره تلفن ستاد اربعین استانداری در میان بگذارند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار