یزد؛

هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت شناسی ایران

هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت شناسی ایران پنجم و ششم آبان ماه در دانشگاه یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباسی رئیس موسسه مطالعات جمعیتی کشور و دبیر همایش گفت: هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت شناسی ایران با موضوع تحولات جمعیت ، نیروی انسانی و اشتغال در کشور، روزهای پنجم و ششم آبان ماه با حضور دکتر فیروز ابادی ، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان  و خانواده و مسئولان استانی در دانشگاه یزد برگزار می شود.

عباسی افزود: موضوع اشتغال و بیکاری از موضوعات مهم ملی است که در سال های اخیر با جمعیت جوان و تحصیل کرده مواجه هستیم که سرمایه های با ارزش کشور هستند ، به همین منظور  در این همایش با حضور صاحب نظران و سیاست گذاران ابعاد مختلف اشتغال و بیکاری را بررسی ، تحلیل و راهکارهایی برای کشور ارائه می کنیم.

وی ادامه داد پنج نشست با موضوعات، ابعاد جمعیت شناختی اشتغال ، ابعاد اقتصادی و اجتماعی اشتغال، بررسی داده ها و تحلیل داده ها ، اشتغال زنان و میزگردی  با موضوع سیاست های اشتغال و موانع اشتغال زایی در کشور برگزار می شود.

عباسی گفت : دویست و بیست مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که هشتاد و هشت مقاله توسط کمیته علمی پذیرفته شده که به صورت سخنرانی و پوستر در همایش ارائه می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار